Preskoči na glavno vsebino

Spremembe Zakona o evidencah na področju dela in socialne varnosti

Spremembe Zakona o evidencah na področju dela in socialne varnosti

Vabimo vas na SPOT delavnico:

»Spremembe Zakona o evidencah na področju dela in socialne varnosti«,

ki bo potekala v petek, 7. julija 2023 ob 9. uri na RRA Podravje - Maribor (velika sejna soba), Pobreška cesta 20, Maribor in preko spleta (povezavo prijavljenim posredujemo preko e-pošte)

Novela ZEPDSV-A nalaga delodajalcem bolj striktno vodenje evidenc prisotnosti. Sama evidenca bo morala po novem izkazovati čas prihoda in odhoda z dela, prav tako bo potrebno evidentirati in v evidenci izkazati koriščenje odmorov. Ne pozabite tudi na tedenske seštevke ur in obveznost dnevnega vnosa podatkov v evidenco delovnega časa…

S pravočasno uskladitvijo evidenc delovnega časa se boste izognili nepotrebnim globam Inšpektorata za delo, katere je mogoče izreči tudi v višini 20.000,00€.

V okviru delavnice vas bomo seznanili z največjimi tveganji nepravočasno usklajenih evidenc. Prav tako vam bomo podali usmeritve za ureditev pravil delovnega časa, ki je temelj za zakonite evidence.

Program

✓ Nove zahteve na področju vodenja delovnega časa

✓ Katere novosti in obveznosti delodajalcev uvaja novi zakon

✓ Zakonski okvirji opredelitve delovnega časa

✓ Zakaj je interni akt o delovnem času ključen

✓ Oblike delovnega časa in jasno razumevanje

✓ Kaj imata skupnega delovni in poslovni čas

✓ Kaj moram vedeti o enakomerni razporeditvi delovnega časa

✓ Kdaj je smiselno uvesti neenakomerno razporeditev delovnega časa

✓ V katerih primerih je začasna razporeditev delovnega časa smiselna

✓ Pogoste napake pri vodenju delovnega časa delavcev

✓ Do zakonitih evidenc delovnega časa s vzpostavitvijo temeljev delovnega časa

✓ Nejasne odgovornosti pri planiranju delovnega časa

✓ Zakaj je spremljanje delovnega časa delavcev izjemnega pomena za zakonite evidence

✓ Kompenzacija ur mora biti skladna z internim aktom in zakonskimi izhodišči

✓ Nadurno delo in dokazila o odreditvi nadurnega dela

✓ Kako obravnavati ure, ko nadurno delo ni bilo odrejeno

✓ Možnosti vzpostavitve delovnega časa pri delu od doma

✓ Vodenje evidenc prisotnosti pri delu od doma in možni načini poročanja delodajalcu

✓ Najpogostejše napake delodajalcev pri opredelitvi razporeditve delovnega časa (primeri iz

✓ prakse)

✓ Zakaj nedorečena pravila gibljivega delovnega časa predstavljajo za delodajalca visoko

✓ tveganje

Kotizacija: Brezplačno. Dogodek je izveden v okviru projekta SPOT Svetovanje Podravje, ki je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport ter SPIRIT, javna agencija.

Prijava: Obvezna prijava: https://forms.gle/DdFzZsLEkqRJ...

Število udeležencev je omejeno! Prijave se zbirajo do zasedbe prostih mest, najkasneje do četrtka, 6. julija 2023 do 12 ure.

Več informacij o brezplačni delavnici: Jasna Mak, tel. 031 54 99 66, e-naslov: spot.podravje@rra-podravje.si.

Vljudno vabljeni!


Projekt je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport ter SPIRIT, Javna agencija.