Preskoči na glavno vsebino

Destinacija Štajerska

Destinacija Štajerska


Deležniki so prepoznali potrebo po večjem in učinkovitejšem povezovanju podravskih občin, ki nas bo zarisalo na domač in svetovni turistični zemljevid. Zaživela je pobuda po vzpostavitvi Destinacije Štajerska. Skupno povezovanje močno spodbuja tudi nova Strategija slovenskega turizma 2022–2028, ki pozdravlja tovrstna regijska povezovanja.

Območje Štajerske predstavlja geografsko zaokroženo področje s skupnimi tradicijskimi, zgodovinskimi in kulturnimi značilnostmi. Štajerska ima okus, čustva in doživetja, zgodovino ter tradicijo!

Na območju Destinacije Štajerska smo identificirali 7 turističnih destinacij oz. geografsko zaokroženih območij s potencialom za razvoj turizma: Maribor, Ptuj, Jeruzalem Slovenija, Haloze, Slovenske gorice, Ravno polje in Pohorje. Vodilni produkti so gastronomija (vino & kulinarika), aktivnosti v naravi (outdoor), kultura in zgodovinska mesta ter zdravje in dobro počutje.

Gre za vzpostavitev skupne regijske blagovne znamke Štajerska, ki povezuje destinacije in druge lokalne skupnosti, ki imajo interes po razvoju turizma na geografsko zaokroženem območju, na podlagi tradicionalnih, zgodovinskih in kulturnih značilnosti, z namenom oblikovanja skupne ponudbe, skupnega razvoja in izvajanja skupnih regijskih aktivnosti, ki bo omogočalo pozicioniranje na nacionalnem in mednarodnih trgih.

Štajerska je edinstven preplet urbanega in naravnega sveta z veliko možnosti raznolikih in trajnostnih doživetij. Prva sejemska predstavitev Destinacije Štajerska je bila izjemno uspešna, saj smo septembra 2023 na sejmu MOS v Celju prejeli posebno priznanje za izviren slogan: Urbanaravni užitek.

Projektne aktivnosti koordiniramo na RRA Podravje - Maribor, ob tesnem sodelovanju s partnerji preko Programsko strokovnega sveta in Skupščine. Doseči želimo organizirano vzpostavljen model upravljanja in učinkovito izvajanje funkcij regijskega destinacijskega menedžmenta (regijska DMO).

Vino in kulinarika ter pregovorna štajerska gostoljubnost so sinonim za Štajersko. Zato smo še toliko bolj veseli, da so člani Združenja Vinorodna Štajerska prepoznali koristi in dodano vrednost ter se pridružili Destinaciji Štajerska. Delimo iste poglede, isto vizijo in cilji.

Vodilni partner projekta:

RRA Podravje - Maribor

Projektno partnerstvo:

8 organizacij: RRA Podravje - Maribor, Zavod za turizem Maribor, Javni zavod Ptuj, Razvojna agencija Slovenske gorice, Ustvarjamo turizem Sonja Breznik s. p., PRJ HALO, Javni zavod za turizem, kulturo in šport občine Ormož, Zavod za turizem Sveta Trojica v Slovenskih goricah.

39 občin: Benedikt, Cerkvenjak, Cirkulane, Desternik, Dornava, Duplek, Gorišnica, Hajdina, Hoče-Slivnica, Juršinci, Kidričevo, Kungota, Lenart, Lovrenc na Pohorju, Majšperk, Makole, Markovci, Maribor, Miklavž na Dravskem polju, Ormož, Pesnica, Podlehnik, Poljčane, Ptuj, Rače-Fram, Ruše, Selnica ob Dravi, Središče ob Dravi, Starše, Sv. Andraž v Slov. Goricah, Sveta Ana, Sveta Trojica v Slov. Goricah., Sveti Jurij v Slov. goricah, Sveti Tomaž, Šentilj, Videm, Zavrč, Žetale.

28 vinarjev: Dveri Pax, Familija estate – Domačija Brodnjak, Herga, Hiša Joannes Protner, Kogl, MARO Wine, Meum Winery, Ptujska klet, Puklavec Family Wines, Radgonske gorice, Sanctum, Statera Wine Estate, Steyer Vina, Turistična kmetija Toplak, Verus, Vina Fleisinger, Vina Frešer, Vina Kobal, Vina Plateis, Vino Gaube, Vino Hlade, Vino Jarc, Vino Krajnc, Vino Kušter, Vino Leber, Vino Valdhuber, Vinogradniška kmetija Ratek, Zlati Grič.

Skupaj s partnerji prispevamo k trajnostnim ciljem Združenih narodov do 2030

Cilji trajnostnega razvoja Cilj 3: Zdravje in dobro počutje Cilj 11: Trajnostna mesta in skupnosti Cilj 12: Odgovorna poraba in proizvodnja Cilj 15: Življenje na kopnem

Novice projekta

Info

Naziv projekta:

Destinacija Štajerska

Trajanje:

september 2022 →

Vir financiranja:

39 občin

Skupna vrednost:

343.285,09 €

Spletna stran:

www.stajerska.si

Kontaktna oseba: