Mesto Maribor se srečuje z visoko stopnjo prometne obremenjenosti mestnega središča ter pomanjkanjem parkirnih mest, tako v mestnem središču kot tudi nekoliko širše na bolj obremenjenih lokacijah, npr. v okolici UKC Maribor, fakultet, itd. Za namen razbremenitve mesta, zmanjšanje zastojev ter razbremenitev obstoječih parkirnih površin v mestnem središču predlagamo uvedbo P+R sistema na območju mestne četrti Magdalena. Rešitev je kombinacija zasebnega in skupinskega prevoza ter omogoča, da se uporabnik do lokacije P+R parkirišča pripelje z osebnim avtomobilom, vozilo pusti na površini P+R in pot proti središču mesta ali do druge željene lokacije, ki je obremenjena z zastoji ali mirujočim prometom, nadaljuje z javnim potniškim prometom (vlak ali avtobus), s kolesom ali peš. Prednosti predlagane lokacije so: obstoječa cestna, železniška in kolesarska infrastruktura, na katero bi se predlagano parkirišče navezovalo.
Namen vzpostavitve sistema parkiranja P+R v Mariboru na območju železniškega trikotnika v MČ Magdalena je predvsem:
- uvedba sodobnega in učinkovitega sistema upravljanja z mirujočim prometom na območju železniškega trikotnika v Mariboru;
- spodbujanje trajnostne multimodalne urbane mobilnosti, navezava osebnega prevoza na železniški in cestni JPP ter kolesarski in peš promet;
- učinkovito koriščenje potencialov železniške ter cestne infrastrukture in njuno učinkovito povezovanje;
- uporabnikom prijaznejša infrastruktura.