Preskoči na glavno vsebino

Pohorje skozi oči Filipa Flisarja v Düsseldorfu

Pohorje skozi oči Filipa Flisarja v Düsseldorfu

Pohorje prvič osrednja tema na slovenski predstavitvi v tujini. 62. Caravan Salon Düsseldorf, ki velja za največji dogodek v svetu karavaninga, je v desetih dneh obiskalo kar 245 tisoč ljudi iz 65 držav. Več kot 750 razstavljavcev iz 37 držav je navduševalo obiskovalce, med njimi tudi destinacija Pohorje in njen ambasador Filip Flisar.

V sklopu slovenske predstavitve na sejmu Caravan Salon Düsseldorf se je pod okriljem Slovenske turistične organizacije (STO) kot osrednja tema predstavila turistična destinacija Pohorje Slovenija. Ta združuje tri vodilne destinacije: Koroška, Rogla-Pohorje in Maribor ter ponudnike na območju celotnega Pohorja, med njimi vseh 5 smučarskih & outdoor centrov (Mariborsko Pohorje z Arehom, Trije kralji, Rogla, Ribnica na Pohorju in Kope).

Veseli in ponosni smo, da nam je uspelo destinacijo Pohorje prvič predstaviti kot osrednjo temo na tako odmevnem in pomembnem dogodku kot je Caravan Salon Düsseldorf. Program dogajanja na naši stojnici je dodatno popestril ambasador destinacije Pohorje in blagovne znamke Pohorje Slovenija Filip Flisar, naš svetovni prvak v smučarskem krosu, ki velja za ljubitelja outdoor aktivnosti in nas navdušuje s svojo karizmatičnostjo.

Filip je destinacijo Pohorje na novinarskem večeru najprej predstavil nemškim medijem, nato pa vlogo Pohorja v svojem življenju, od prvih zavojev in padcev, do prvih zmag orisal še na osrednjem odru skozi pogovor z naslovom: »Entdecke die Faszination von Pohorje mit dem Weltmeister im Ski-cross Filip Flisar.« Skupaj s predstavniki RRA Podravje - Maribor, Kop, Uniturja (Rogla, Terme Zreče) in Pohorje Village Wellbeing Resorta je obiskovalce na slovenski stojnici očaral s svojo energijo in jih s hudomušnimi zgodbami nagovarjal k obisku destinacije. Še posebej pa je navdušil z degustacijo Pohorske šunke in pripovedovanjem zgodb o njenem nastanku. Ta je bila namreč na stojnici Pohorja premierno predstavljena mednarodnemu tržišču.

Atrakcija na slovenski stojnici je bil tudi kolesarski simulator Simathlon s katerim so lahko obiskovalci na kolesu znamke Elan prekolesarili eno od številnih kolesarskih poti na Pohorju in s tem sodelovali v nagradni igri.

Info

Naziv projekta:

Partnerstvo za Pohorje

Trajanje projekta:
januar 2020→