Preskoči na glavno vsebino

TURIZEM –
vašo turistično dejavnost usmerimo na pot do uspeha

Sodelovanje v projektu
Destinacija Štajerska

Destinacija Štajerska

Si predstavljate destinacijo, kjer ne rabite izbrati med urbanim in naravnim svetom, saj se lahko obema predate v prepletu? To ponuja destinacija Štajerska, ki zajema destinacije: Maribor, Ptuj, Pohorje, Jeruzalem Slovenija, Slovenske gorice, Haloze in Ravno polje. Zgodovinsko območje Štajerske pokriva širše področje, ne le Podravsko statistično regijo, zato medse vabimo vse, ki nosijo Štajersko v srcu. Destinacija Štajerska je zaživela septembra 2022, blagovno znamko Štajerska – urbanaravni užitek, smo lansirali junija 2023.

Promocija in trženje

V sektorju za turizem na RRA Podravje - Maribor koordiniramo celovito promocijo in trženje Destinacije Štajerska. Glavne promocijske aktivnosti zajemajo redno in ažurno komuniciranje in promoviranje na spletnem portalu stajerska.si ter socialnih omrežjih (Facebook in Instagram). Izvajamo študijske ture tako za ponudnike kot medije, Destinacijo Štajerska predstavljamo tako na sejemskih nastopih doma kot v tujini, kakor tudi v številnih slovenskih in tujih medijih in TV oddajah. Urbanaravne užitke razvijamo skupaj z 7 turističnimi organizacijami (Zavod za turizem Maribor, Zavod za turizem Ptuj, Razvojna agencija Slovenske gorice, d.o.o., Ustvarjamo turizem Sonja Breznik s.p., PRJ HALO, Javni zavod za turizem, kulturo in šport Občine Ormož, Zavod za turizem Sveta Trojica v Slovenskih goricah), 39 občinami in Združenjem vinorodna Štajerska, ki zastopa 28 vinarjev.

Vabljeni, da se nam pridružite pri doseganju ciljev ter skupaj z nami ustvarjate urbanaravne užitke, da Destinacijo Štajerska skupaj zarišemo na mednaroden turističen zemljevid.

Cenik

Za potrebe skupnega nastopa na turističnem trgu (promocija in trženje ponudbe) smo pripravili t. i. dogovor o sodelovanju za mikro podjetja 250 €, mala podjetja 500 €, srednje velika podjetja 1.200 € in velika podjetja 2.500 €.

Kriteriji in priporočila

  • lokacija na oz. ob območju Štajerske
  • definiran odpiralni čas, cenik storitev in poznavanje 1 tujega jezika,
  • ponudbo/storitev je možno naročiti/prodati preko spleta
  • kvalitete/kakovost ponudbe (obstoječ certifikat, znak),
  • ponudbi/storitvi dodati logotip v skladu z CGP Destinacije Štajerska.
Naročnik/ponudnik
Ulica, številka, poštna številka in pošta

RRA Podravje - Maribor bo vsem sodelujočim ponudnikom,
ki se vključijo v Destinacijo Štajerska zagotovil:

1.

Vključitev v spletni portal Destinacije Štajerska na www.stajerska.si z vsemi podatki - takoj, ko podpišete pristopno izjavo in pogodbo ter nam posredujete podatke.

2.

Vključitev ponudbe v organizirane pakete ali študijske ture/promocija na družbenih omrežjih Destinacije Štajerska.

3.

Izvedbo aktivnosti tržnega komuniciranja v promocijsko podporo projektu Destinacije Štajerska - celoletna aktivnost.

4.

Povabilo na predstavitve in izobraževanja (izvedene in načrtovane aktivnosti, usposabljanja …).

5.

Ponudniku bodo na voljo tiskane zloženke – distribucijo vršimo takoj po podpisu pogodbe in po potrebi, odvisno od ponudnika in njegovih potreb.

6.

Distribucijo promocijskega materiala partnerja na različne točke po vsej Sloveniji ter na sejmih, ki se jih udeležuje RRA Podravje - Maribor (celoletna aktivnost).

Druge informacije o projektu:

Kratek opis projekta:
Območje Štajerske predstavlja geografsko zaokroženo področje s skupnimi tradicijskimi, zgodovinskimi in kulturnimi značilnostmi. Štajerska ima okus, čustva in doživetja, zgodovino ter tradicijo.

Tako so deležniki na tem območju prepoznali potrebo po večjem in učinkovitejšem povezovanju podravskih občin, ki nas bo zarisalo na domač in svetovni turistični zemljevid. Skupno povezovanje močno spodbuja tudi nova Strategija slovenskega turizma 2022–2028, ki pozdravlja tovrstna regijska povezovanja. Zaživela je pobuda po vzpostavitvi Destinacije Štajerska.

Gre za vzpostavitev skupne regijske blagovne znamke Štajerska, ki povezuje destinacije in druge lokalne skupnosti, ki imajo interes po razvoju turizma na geografsko zaokroženem območju, na podlagi tradicionalnih, zgodovinskih in kulturnih značilnosti, z namenom oblikovanja skupne ponudbe, skupnega razvoja in izvajanja skupnih regijskih aktivnosti, ki bo omogočalo pozicioniranje na nacionalnem in mednarodnih trgih.

Projektne aktivnosti koordiniramo na RRA Podravje - Maribor, ob tesnem sodelovanju s partnerji. Pogodba o sodelovanju se je v prvi fazi podpisala za obdobje dveh let in pol oz. do 31. decembra 2024, ko se bo izvedel prvi sklop projektnih aktivnosti.

Zgodovinsko območje Štajerske pokriva širše področje, ne le Podravsko statistično regijo. Destinacija Štajerska bo delovala povezovalno in ne izključevalno. Člani konzorcija lahko postanejo občine in druge osebe javnega in zasebnega prava, ki lahko prispevajo k doseganju ciljev, določenih s Konzorcijsko pogodbo za vzpostavitev geografsko povezanega turističnega območja pod skupno blagovno znamko Štajerska.

S smelimi načrti in vizijo, ki smo si jo zastavili, odgovorno vstopamo na turistični zemljevid in se veselimo uspešnih skupnih zgodb.

Vodilni partner:
RRA Podravje - Maribor

Projektno partnerstvo:
RRA Podravje - Maribor (Občina Hoče-Slivnica), Zavod za turizem Maribor (Mestna občina Maribor), Zavod za turizem Ptuj (Mestna občina Ptuj, Občina Markovci), Razvojna agencija Slovenske gorice, d.o.o. (občine: Benedikt, Cerkvenjak, Duplek, Lenart, Pesnica pri Mariboru, Sv. Ana v Slovenskih goricah, Sv. Jurij v Slovenskih goricah, Šentilj, Destrnik, Juršinci, Sv. Andraž v Slovenskih goricah, Trnovska vas), Ustvarjamo turizem Sonja Breznik s.p. (občine: Rače-Fram, Kidričevo, Hajdina, Starše, Miklavž na Dravskem polju), PRJ HALO (občine: Zavrč, Gorišnica, Cirkulane, Videm, Podlehnik, Žetale, Majšperk), Javni zavod za turizem, kulturo in šport Občine Ormož (občine: Ormož, Sv. Tomaž, Središče ob Dravi), Zavod za turizem Sveta Trojica v Slovenskih goricah (Občina Sv. Trojica v Slovenskih goricah) ter občine Ruše, Kungota, Lovrenc na Pohorju, Selnica ob Dravi, Dornava, Makole in Poljčane; skupaj 39 občin in Združenje vinorodna Štajerska (28 vinarjev).

Trajanje projekta:
september 2022→