Preskoči na glavno vsebino

Delavnica: Spremembe Zakona o evidencah na področju dela in socialne varnosti

Delavnica: Spremembe Zakona o evidencah na področju dela in socialne varnosti

Vabimo vas na SPOT delavnico: Spremembe Zakona o evidencah na področju dela in socialne varnosti, ki bo potekala v petek, 7. julija 2023 ob 9ih uro na RRA Podravje - Maribor (velika sejna soba), Pobreška cesta 20, Maribor in preko spleta (povezavo prijavljenim posredujemo preko e-pošte).

Novela ZEPDSV-A nalaga delodajalcem bolj striktno vodenje evidenc prisotnosti. Sama evidenca bo morala po novem izkazovati čas prihoda in odhoda z dela, prav tako bo potrebno evidentirati in v evidenci izkazati koriščenje odmorov. Ne pozabite tudi na tedenske seštevke ur in obveznost dnevnega vnosa podatkov v evidenco delovnega časa…

S pravočasno uskladitvijo evidenc delovnega časa se boste izognili nepotrebnim globam Inšpektorata za delo, katere je mogoče izreči tudi v višini 20.000,00€.
V okviru delavnice vas bomo seznanili z največjimi tveganji nepravočasno usklajenih evidenc. Prav tako vam bomo podali usmeritve za ureditev pravil delovnega časa, ki je temelj za zakonite evidence.

Program:

  • Nove zahteve na področju vodenja delovnega časa
  • Katere novosti in obveznosti delodajalcev uvaja novi zakon
  • Zakonski okvirji opredelitve delovnega časa
  • Zakaj je interni akt o delovnem času ključen
  • Oblike delovnega časa in jasno razumevanje
  • Kaj imata skupnega delovni in poslovni čas
  • Kaj moram vedeti o enakomerni razporeditvi delovnega časa
  • Kdaj je smiselno uvesti neenakomerno razporeditev delovnega časa
  • V katerih primerih je začasna razporeditev delovnega časa smiselna
  • Pogoste napake pri vodenju delovnega časa delavcev
  • Do zakonitih evidenc delovnega časa s vzpostavitvijo temeljev delovnega časa
  • Nejasne odgovornosti pri planiranju delovnega časa
  • Zakaj je spremljanje delovnega časa delavcev izjemnega pomena za zakonite evidence
  • Kompenzacija ur mora biti skladna z internim aktom in zakonskimi izhodišči
  • Nadurno delo in dokazila o odreditvi nadurnega dela
  • Kako obravnavati ure, ko nadurno delo ni bilo odrejeno
  • Možnosti vzpostavitve delovnega časa pri delu od doma
  • Vodenje evidenc prisotnosti pri delu od doma in možni načini poročanja delodajalcu
  • Najpogostejše napake delodajalcev pri opredelitvi razporeditve delovnega časa (primeri iz
  • prakse)
  • Zakaj nedorečena pravila gibljivega delovnega časa predstavljajo za delodajalca visoko
  • tveganje

Kotizacija: Brezplačno. Dogodek je izveden v okviru projekta SPOT Svetovanje Podravje, ki je sofinanciran s pomočjo Evropskega sklada za regionalni razvoj, Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport ter SPIRIT, javna agencija.

Prijava: Obvezna prijava: https://forms.gle/DdFzZsLEkqRJb2Pf7

Število udeležencev je omejeno! Prijave se zbirajo do zasedbe prostih mest, najkasneje do četrtka, 6.7.2023 do 12:00 ure.

Več informacij o brezplačni delavnici: Jasna Mak, tel. 031 54 99 66, e-naslov: spot.podravje@rra-podravje.si.

Vljudno vabljeni!

Info

Naziv projekta:

SPOT svetovanje

Trajanje projekta:
november 2023 – december 2025